Sonntag, 13. November 2011

Sandsations II


Nu är det dags för en utställning med nya sandbilder. Den första har ju redan varit för rätt så länge sedan. Bilderna tog jag igår när vi vistades på den enda naturiststrand som finns här i Las Palmas. Den är ute på La Isleta och utgör en pytteliten bit av La Playa de El Confital. Eftersom det var ganska mulet igår, så fanns där inte en enda människa, varken påklädd eller naken. Jag kunde alltså gå omkring med min kamera utan att störa någon. OBS! På stranden rörde jag ingenting. Allt som syns på fotona såg precis ut så innan jag kom dit. Eller: Det kanske fanns ingenting alls innan jag kom dit? Men det är ju en filosofisk fråga... ;-)
 




Heute mal ein paar neue Sandbilder. Schließlich liegt meine letzte Ausstellung schon ein paar Jahre zurück. Aufgenommen habe ich die Bilder gestern alle an der Playa de El Confital - und angerührt habe ich dabei rein gar nix. Es hat alles schon so dagelegen.


Keine Kommentare: